Соціально-психологічна служба школи-інтернату:
Психологічну службу школи представляє:
Сичинська Зоряна Василівна, практичний психолог
Кручкевич Наталія Володимирівна, cоціальний педагог
- Здійснює психологічний супровід розвитку кожної дитини.
- Визначає психологічну готовність дітей до навчання (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
- Вивчає процес адаптації першокласників , п’ятикласників та новоприбулих учнів до шкільного життя. Профілактика дезадаптації.
- Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
- Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
- Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
- Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).Рекомендації батькам, вчителям, учням.
- Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
- Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки. - Профілактика правопорушень.
- Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
- Попередження суїцидальної поведінки.
- Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
- Врегулювання конфліктних ситуацій.
- Робота з обдарованими дітьми.
- Робота з дітьми соціально-незахищених категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)
- Літнє оздоровлення учнів пільгових категорій.
Коментарi